Oxoşk'va do Oropa Şeni (((-_-))) Özgürlük ve Aşk İçin




zugasiberepem@gmail.com

Zugasi Berepe --->> Facebook Grup

17 Ekim 2007 Çarşamba

Yuju Takahashi - Eric Satie - Pieces Pour Piano



Musical style

önce yağmur vardı içinde nefes aldığım kasabada, gri gökyüzü..insanları izlemek güzeldi, bir "saçak" altı arayan insanları..ve her yağmurla gelen o gri sıkıntı..sonra radyoyu açtım..bir adam sanki benimle aynı sıkıntıdan muzdarip, umursamaz bir havayla basıyordu piyanonun tuşlarına..ve çaldığı melodiyle beraber sıkıntıların üzerine bir perde çekildi..huzuluydum..
sonra araştırdım biraz, kısa bir yaz yağmuru için dahi olsa ruhumun cennetinin kapısını aralayan adamı
burnunun dikine giden bir adammış..(zaten en güzeli yaratanlar bu adamlar değil mi?)
küstah ve alaycı kişiliğini geçtim..ama 40 yaşına yaklaştığı sırada schola cantrorum'a gidip öğrenci olması..alkışlarımı gönderdim bir piyano eşliğinde huzurla uyuduğu mekana..

Pass & Link

prometheus09

Hiç yorum yok: